Odp: 1.5 tdci 100 hp parę pytań po 3k przebiegu.
Panowie, proszę o pilne przesyłanie mi swoich namiarów w wiadomościach prywatnych. Rozmawiałem dzisiaj z Inspekcją Handlową i Rzecznikiem Praw Konsumentów. Dealerzy prowadzą nieuczciwe praktyki handlowe. Tylko zbiorowo możemy coś z tym zrobić. Potrzeba kilku osób z tym samym problemem. Na początek napiszemy do UOKIK i znalazłem kontakt do skargi w UE. Instytucje unijne odpowiadają podobno bardzo szybko, zajmując się problemem, a tutaj chodzi o ważną sprawę - ekologię. Zmiany wprowadzone w oprogramowaniu naszych samochodów przez serwisy Forda wiele zmieniają w jego eksploatacji i nie mają nic wspólnego z ekologią. Wymiana oleju w samochodach co kilka tys. km wiąże się z koniecznością jego utylizacji, po zmianach oprogramowania, mających " naprawić" nasze samochody, zużycie paliwa znacznie wzrosło, to też nie jest ekologiczne. Zobaczymy co na to "zielona " Europa.
|