Cytat:
Ja, jako jeden z niewielu na tym forum. Jeździłem HB z belką i KOMBI z wielowahaczem, oba w ST-LINE. Teraz jeżdżę HB w Titanium. Oprócz tego, że ST-LINE'y były minimalnie twardsze niż mój obecny titek, to różnic w prowadzeniu nie widziałem żadnych. Wszystkie jechały jak po sznurku Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
A teraz możecie dalej teoretyzować Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Ps. ponieważ po jazdach nie widziałem różnicy w prowadzeniu, to wziąłem Titanium. O ile ST-LINE bardziej mi się podoba z zewnątrz, o tyle czarna podsufitka to jest dla mnie temat nie do przełknięcia. A tylko takowa występuje w ST-LINE.
Moim zdaniem w przypadku MK4 nie ma co się nastawiać na wielowahacz. Miałem 2 kombi Forda na ww, teraz mam hatchbacka z belką i przynajmniej mi się nie ząbkują tyle opony od wożenia powietrza w bagażniku Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
Nie no, to nie teoretyzowanie, bo różnica między ST-Line a Titanium jest IMO wyczuwalna, aczkolwiek oczywiście nie jest to dzień i noc. Przynajmniej w tej konfiguracji, o której wyżej pisałem.
Mi się również wizualnie bardziej podoba ST-Line, natomiast różnicę tak jak pisałem wyczuwałem - oczywiście tu jest jeszcze więcej zmiennych, bo przeleciałem kilka vinów z otomoto i w efekcie analizy porównawczej, zauważyłem też, że Ford nawet w obrębie ST-Lineów stosuje różne sprężyny (pozycje Front/Rear Spring Load Class) i to dla modeli z tą samą wersją tylnej zawiechy.
Także zmiennych jest więcej.
Poza tym... teraz chyba nie jest najlepszy moment na zakup bryki. Jeszcze rok temu widziałem PL salon ST-Liney MK4 150/182KM w okolicy 71-73k zł z 40-50k km na liczniku.
A teraz ceny są na jakimś niebotycznym poziomie (to samo tyczy się MK3.5, które są droższe przy tych samych parametrach o 10-15k zł).