Temat: [Focus 2018- ] ST-Line 1.5 - wielowahacz vs. belka
View Single Post
Stary 07-08-2021, 12:42   #18
Fulara
FORD|AUTHORIZED
 
Avatar Fulara
 
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 23-10-2013
Skąd: Katowice
Model: Focus Kombi MK1
Silnik: 1.6 ZEtec SE
Rocznik: 2004
Postów: 8,557
Domyślnie Odp: ST-Line 1.5 - wielowahacz vs. belka

jak ktoś nie widzi różnicy między prowadzeniem punto II a np focusem mk1 albo mk2 ( nie mówie o mk3 ) to naprawdę jeździ jak emeryt

zawieszenie wielowahaczowe z tyłu to dążenie do doskonałości, to negatyw, którego poszukuje cały sport włącznie z F1. oczywiście negatyw fabryczny a nie taki, co janusz z drugim robi glebe i jego koła wyglądają jak wykolejony wózek

zawieszenie wielowahaczowe z tyłu z negatywem to idealne prowadzenie w łukach i zakrętach, gdyż negatyw przeradza się w zero, czyli najlepsza przyczepność koła jaka może być

zawieszenie wielowahaczowe sprawia, że każde koło pracuje integralnie a nie jedzie jak ciuchcia w torach. każde koło pracuje oddzielnie, każdy wahacz pracuje na parametry koła czyli kąt pochylenia koła, zbieżność, wychył itp.

jeśli ktoś nie widzi różnicy to jest statystycznym kierowcą januszem, co poprostu z pontonem wsiada do swojego VW TDI i jedzie w klapkach i skarpetach nad wodę robić grila i puszczać swoją superaśną muzykę z zenkiem w tle
Fulara jest offline   Odpowiedź z Cytatem