Cytat:
Ja bym obstawiał lewa od jakiegokolwiek manuala 6b z mk4 spokojnie powinna być (chyba z 2.0 tdci najmocniejsze) ...... Ewentualnie może być właśnie od diesla 2.0 tdci i zmienić pozycję łożyska podpory półosi jeżeli to możliwe i nic nie przeszkadza.
Tak jak w 2.0 tdci zapewne
|
Jeżeli chodzi o półosie to jest ich mnóstwo. Problem polega na tym ze albo srednica uszczelniacza jest inna, albo ilosc zębów po stronie piasty jest mniejsza.
A jeżeli chodzi o łożysko podpory dlugiego przegubu wewnetrznego to, jeżeli łożysko jest bliżej to i przegob jest krótszy i tu jest pies pogrzebany.
Przegob od PS-a ma tyle samo wielowpustow co od manuala, roznica jest w srednicy i w pierscieniu uszczelniajacym.
Apropo wstecznego. Ma ktos jakis schemat? Zdjecia? Mozna wykozystac złącze od PS?