Cytat:
Jeżeli chodzi o półosie to jest ich mnóstwo. Problem polega na tym ze albo srednica uszczelniacza jest inna, albo ilosc zębów po stronie piasty jest mniejsza.
A jeżeli chodzi o łożysko podpory dlugiego przegubu wewnetrznego to, jeżeli łożysko jest bliżej to i przegob jest krótszy i tu jest pies pogrzebany.
Przegob od PS-a ma tyle samo wielowpustow co od manuala, roznica jest w srednicy i w pierscieniu uszczelniajacym.
Apropo wstecznego. Ma ktos jakis schemat? Zdjecia? Mozna wykozystac złącze od PS?
|
Więc tak.
Wszystko elektrycznie zrobione.
Wsteczny działa.
Wyciągnięty przekaźnik R12, zwarte styki 3 z 5, Dalej nie mam sygnału na przekaźnik rozrusznika. Auto z przycisku Start/Stop nie odpala.
Objaw jest taki- naciskam start, włącza się zapłon, dzienne/pozycje.
wyświetla się komunikat- Do uruchomienia silnika wciśnij sprzęgło.
Wciskam sprzęgło i hamulec komunikat gaśnie, naciskam ponownie start słychać jakiś przekaźnik,gasną dzienne i koniec.Tak jak by procedura rozruchu silnika była tylko że nie ma sygnału na przekaźnik.
Co pominąłem?