Temat: [Focus 2014-2018] dodatkowy immobilizer na pompe paliwa
View Single Post
Stary 08-10-2021, 23:02   #12
tedi_k
FCP member
 
Avatar tedi_k
 
Imię: Tadeusz
Zarejestrowany: 04-11-2011
Skąd: Katowice
Model: Mitsubishi Outlander PHEV, C-max Energi (USA) PHEV
Silnik: 2.4 PB, 2.0 PB wolnossące cykl Atkinsona - hybryda plug-in
Rocznik: 2019, 2016
Postów: 17,699
Domyślnie Odp: dodatkowy immobilizer na pompe paliwa

Cytat:
Napisał mig30 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
...czy w tym wypadku istnieje opcja ze taki wyłącznik sie popsuje i odetnie mi paliwo podczas jazdy?
Są tacy, co zapewne doświadczyli awarii cepa - choć to narzędzie proste i bez zasilania energią elektryczną...
Aby to rozwiązanie było faktycznie bezpieczne, to przewody pompy powinny być podpięte do styków 'NC' przekaźnika, a układ 'zabezpieczający' powinien podawać zasilanie na przekaźnik (rozwierać jego styk NC w trybie 'chronionym').
Spowoduje to minimalny ciągły pobór prądu przez ten przekaźnik przy wyłączonym zapłonie. To jest cena za relatywnie bezpieczny układ odłączania pompy paliwa.
__________________
------------------------------------------------------------------------------------------------
Nadal tu jestem - choć jeżdżę Mitsubishi Outlander PHEV 4x4 2019 224KM

Ostatnio edytowane przez tedi_k ; 09-10-2021 o 09:14
tedi_k jest online   Odpowiedź z Cytatem