View Single Post
Stary 23-11-2021, 15:18   #7
Pakuli
ford::beginner
 
Imię: Kazimierz
Zarejestrowany: 10-08-2021
Skąd: Lublin
Model: mondeo mk4
Silnik: 2.0eb
Rocznik: 2014
Postów: 36
Domyślnie Odp: 1.6 ecoboost 5 barów sprężania na 1 cylindrze

Diabeł mnie podkusił z tym focusem.. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Mam nadzieje, że to jakaś prowizoryczna usterka. W moje poprzednie auto (bmw) wrzuciłem przez 2,5 roku 14tys zł stąd ochota na coś tańszego w eksploatacji. To faktycznie jest taniej.. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. No nic, dowiem się tak naprawdę w czwartek. U mnie silnik nie wykazywał jakichś nadmiernych oznak zużycia. Oprócz tego, że na zimnym chodził jak traktor (ponoć tak mają) i raz na jakiś czas miałem wrażenie, że na wciśniętym pedale gazu na 3/4 nie przyśpieszał liniowo tylko raz mocniej a raz lżej, coś jakby lekko przerywał - tłumaczyłem sobie to raczej wątpliwą jakością paliwa aniżeli jakąś usterką. Aż tu nagle ni stąd ni zowąd taka usterka. Dodatkowo coś śmierdziało jak wysiadłem z auta

Bump:
Cytat:
Napisał maciejowicz15 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Cześć, w czerwcu spotkała mnie podobna sytuacja. Ecoboost stracił całkowicie kompresję na pierwszym cylindrze po próbie diagnozy. Już wcześniej dawał oznaki przerywania, wibracji przy dużym obciążeniu z czasem to się pogłębiało. Być może spowodowała tu mapa 240 KM. Skutkiem był odłamany kawałek zaworu, który zniszczył tłok i gładzie cylindra. Remontu nie robiłem, zdecydowałem się na kompletny słupek(wtryski,cewki,pompa). Stwierdziłem, że będzie więcej pracy przy naprawie i obróbce bloku i głowicy plus części. Koszt słupka oscylował ok 8 tyś przy tym sprzedałem uszkodzony słupek za 1600 zł. Było bardzo duże zainteresowanie zakupem uszkodzonego silnika. Do tej pory zrobiłem 7 tyś km bez najmniejszych problemów. Podrzucam zdjęcia uszkodzeń. Spróbuj zorganizować endoskop i zajrzeć do wnętrza cylindra. Ze świecami było wszystko ok ? Lepiej za wczasu zdjąć głowice i naprawić, być może zawór posiada pękniecie aczkolwiek krążą opinie o pękających tulejach w bloku. Najszybszy najmniejinwazyjny sposób to kamerka w cylindrze i spróbować jak najwięcej obejrzeć.
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

A czy miałeś jakiekolwiek uderzenie po tym jak się ułamał? Słyszałeś coś, jakieś inne oznaki ? Czy po prostu stanął i tyle ? Bo mój tam jeszcze jechał, słabo ale jechał
Pakuli jest offline   Odpowiedź z Cytatem