View Single Post
Stary 02-02-2022, 20:46   #149
tedi_k
FCP member
 
Avatar tedi_k
 
Imię: Tadeusz
Zarejestrowany: 04-11-2011
Skąd: Katowice
Model: Mitsubishi Outlander PHEV, C-max Energi (USA) PHEV
Silnik: 2.4 PB, 2.0 PB wolnossące cykl Atkinsona - hybryda plug-in
Rocznik: 2019, 2016
Postów: 17,675
Domyślnie Odp: "MyFord Mobile" - aplikacja do komunikacji z samochodami

Sprawność działania "zaiste godna światowego koncernu"...
Dzisiaj Ford poinformował mnie, że MyFord Mobile zostanie "wkrótce wyłączony"... Konkretnie to ZA 3 TYGODNIE!!!
Ręce opadają nad taką polityką informacyjną... KATASTROFA!

Powyższe spowodowane jest wyłączeniem w USA usług 3G - a wszystkie TCU w samochodach plug-in są właśnie 3G...
W USA jest akcja serwisowa "21B09" ODPŁATNEJ wymiany TCU 3G na TCU 4G.
Załączone Obrazki
Typ Pliku: jpg info.jpg (83.4 KB, 40 wyświetleń)
__________________
------------------------------------------------------------------------------------------------
Nadal tu jestem - choć jeżdżę Mitsubishi Outlander PHEV 4x4 2019 224KM
tedi_k jest offline   Odpowiedź z Cytatem