View Single Post
Stary 08-02-2022, 22:16   #156
tedi_k
FCP member
 
Avatar tedi_k
 
Imię: Tadeusz
Zarejestrowany: 04-11-2011
Skąd: Katowice
Model: Mitsubishi Outlander PHEV, C-max Energi (USA) PHEV
Silnik: 2.4 PB, 2.0 PB wolnossące cykl Atkinsona - hybryda plug-in
Rocznik: 2019, 2016
Postów: 17,676
Domyślnie Odp: "MyFord Mobile" - aplikacja do komunikacji z samochodami

Cytat:
Napisał slav-kiler Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
"...Zdjęcie nr.1 wyczerpuje twoje pytanie.
...
No to jeszcze trzeba rozumieć co tam jest napisane...Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Otóż podane numery handlowe "zestawów naprawczych" NIE MAJĄ NIC WSPÓLNEGO Z P/N TCU!
To są po prostu ZESTAWY MONTAŻOWE (anteny, taśmy dwustronne itp.) - widać to zresztą na obrazku nr 2.

TCU zamawia się oddzielnie w USA "pod typ auta". Jak na razie nikt nie napisał "jakie TCU w Stanach montują w jakim aucie PHEV"...

Tak więc jak na razie NIC NIE JEST WYJAŚNIONE.

BTW - materiały do tej akcji serwisowej oczywiście mam.
__________________
------------------------------------------------------------------------------------------------
Nadal tu jestem - choć jeżdżę Mitsubishi Outlander PHEV 4x4 2019 224KM

Ostatnio edytowane przez tedi_k ; 08-02-2022 o 22:18
tedi_k jest offline   Odpowiedź z Cytatem