Cześć wszystkim zainteresowanym,
Z uwagi na to że posiadam dwa modele
Focus mk2 109km oraz
mk3 115km.
Zorientowałem się że
Focus mk3 115km z silnikiem
1.6TDCI -T3DB dużo wolniej przyspiesza względem starego modelu.
Postanowiłem dokonać pewnej weryfikacji i skorzystałem z programu FORScan, wyciągnąłem pewne wnioski i potrzebuje waszej opinii. Według mnie DPF może być przypchany.
Podczas wypalania statycznego 2 razy z rzędu, zaobserwowałem że pojawia się komunikat że wypalanie statyczne zakończono i znajduje się nadmierna ilość sadzy... Możliwe że będzie jeszcze EGR do czyszczenia, jak się zabiorę to zapewne za cały dolot, mam takie wspomnienia z przypadłości w mk2.
Ciśnienie barometryczne: zakres 99kPa - ten pid chyba powinien być stały
Wskazania dla DPF przy odciążeniu 100%
RPM 2649 1/min Obroty silnika na minute
DP_DPF 8.2 kPa Ciśnienie różnicowe spalin (chwilowy pik w tym zakresie.)
Zapis podczas jazdy:
https://www.youtube.com/watch?v=Tq3FpE7_lOE
LOG:
https://drive.google.com/file/d/1wbh...ew?usp=sharing
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Edit.: Wymontowałem do czyszczenia czujnik ciśnienia bezwzględnego.
Pytanie jaki PID odpowiada za pomiar ciśnienia w kolektorze, w celu weryfikacji doładowania?