Witam ponownie.
Nie bardzo rozumiem algorytm adaptacji tego czujnika bo:
Za każdym razem po przejechaniu kilkudziesięciu lub więcej kilometrów pokazuje różne wartości.
Raz -7, raz +4, innym razem -5 aby znów pokazać +22.
Pewnie tak ma być i tematu nie będę zgłębiał.
Natomiast przy okazji odkryłem, że mam jednak źle ustawioną kierownicę względem magla a co za tym idzie zbieżność ustawioną do tego złego ustawienia kierownicy i magla. Nie wiem jak ja wcześniej to sprawdzałem że wyszło mi dobrze
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.. I pewnie to jest przyczyną tego ciągnięcia w lewo. Mniej więcej o taki kąt co jest przestawiona kierownica wraz z ustawieniem zbieżności. Tak mi się wydaje.
To przy okazji, czy SASM ustawia się do kolumny kierownicy? O ile przestawienie kierownicy na kolumnie tak, aby kąty skrętu były jednakowe w lewo-prawo, to czy SASM też trzeba przestawiać?