Odp: Parametry pracy DPF
Szczerze mówiąc gdyby nie to, że widzę na forscanie że jest duża temperatura to bym nie wiedział, że coś się dzieje dopiero jak to zoabserwowałem i wsłuchałem się w prace silnika to może faktycznie było słychać, że zmienił się jego dzwięk na bardziej jakby basowy. Mi do 0% wypalił się podczas jazdy wiejskimi drogami z predkością 50-80km/h i trwało to może max 10 minut, obroty obrotami ale moje zdanie podobne jest do zdania Lukasza, który twierdzi, że ważniejsze jest obciązęnie silnika niż stała prędkość i wysokie oborty wtedy temperatura naturalnie wzrasta.
Kiedyś jeszcze zanim miałem forscana wyłapałem wypalanie DPF ale tylko dlatego, że odbywało się w momencie kiedy podjechałem pod dom i otwierałem brame objaw był taki, że po wyjściu z auta uslyszałem, że pracuje wiatrak mimo tego, że na zewnątrz było ~20 stopni i dzwięk silnika był zdecydowanie inny taki basowo wytlumiony.
|