View Single Post
Stary 27-12-2022, 09:37   #17
Bartek Kon
ford::amateur
 
Imię: Bartłomiej
Zarejestrowany: 25-12-2022
Skąd: WARSZAWA
Model: Focus
Silnik: 1600
Rocznik: 2015
Postów: 1
Domyślnie Odp: P0301 wykryto wypadanie zaplonów w cylindrze 1

dzień dobry, część
mam nadzieję, że jak nowy nie narozrabiam tu za bardzo - nie odnajduję się troszeczkę Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
nie bardzo wiem co gdzie - jak źle to może admin to przerzuci gdzieś gdzie to być powinno. wrzuciłem tutaj bo trochę zbliżony temat, a ja zupełnie się na tym nie znam Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Problem z focus mk3 1.6 benzyna:
- na jałowym biegu trzęsie jak dzikim - ok. 700 obrotów
- do ok. 2500 obrotów przy przyśpieszaniu się dusi, powyżej tych obrotów idzie ok
- cewka sprawdzona, przewody i świece wymienione
- błąd wyskakiwania zapłonu na 1 cylindrze
- katalizator wymieniony ok. 3 mies. temu na zamiennik, ale chyba dobry po prawie 3 tysie
- czek się świeci częściowo na stałe, czasami pulsuje
- warsztat określił, że sonda ok i że to z katalizatorem nie ma nic wspólnego

ponoć może to być sterowanie silnika ?
czy mieliście może taki przypadek ? gdzie najlepiej się udać, aby pól samochodu nie wymienili zanim coś znajdą, jakiś serwis w Warszawie godny polecenia ?
będę wdzięczny za info i proszę o wyrozumiałość jeżeli post źle umieszczony
Bartek

Bump: dzień dobry, część
mam nadzieję, że jak nowy nie narozrabiam tu za bardzo - nie odnajduję się troszeczkę Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
nie bardzo wiem co gdzie - jak źle to może admin to przerzuci gdzieś gdzie to być powinno. wrzuciłem tutaj bo trochę zbliżony temat, a ja zupełnie się na tym nie znam Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Problem z focus mk3 1.6 benzyna, przebieg 150 tyś:
- na jałowym biegu trzęsie jak dzikim - ok. 700 obrotów
- do ok. 2500 obrotów przy przyśpieszaniu się dusi, powyżej tych obrotów idzie ok
- cewka sprawdzona, przewody i świece wymienione
- błąd wyskakiwania zapłonu na 1 cylindrze
- katalizator wymieniony ok. 3 mies. temu na zamiennik, ale chyba dobry po prawie 3 tysie
- czek się świeci częściowo na stałe, czasami pulsuje
- warsztat określił, że sonda ok i że to z katalizatorem nie ma nic wspólnego

ponoć może to być sterowanie silnika ?
czy mieliście może taki przypadek ? gdzie najlepiej się udać, aby pól samochodu nie wymienili zanim coś znajdą, jakiś serwis w Warszawie godny polecenia ?
będę wdzięczny za info i proszę o wyrozumiałość jeżeli post źle umieszczony
Bartek
Bartek Kon jest offline   Odpowiedź z Cytatem