View Single Post
Stary 24-01-2023, 13:31   #90
muchi13
ford::amateur
 
Imię: Dawid
Zarejestrowany: 21-03-2022
Model: FOCUS MK2
Silnik: 1,6 115km
Rocznik: 2005
Postów: 1
Domyślnie Focus MK2 1.6 Ti 2005 P0017/PO00A

Cześć Klubowicze Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Szukam porady/pomocy z rozwiązaniem mojego problemu.
3 miesiące temu zakupiłem autko z tytułu i od samego początku zmagam się z błędami z tytułu.(P0017-CRANKSHAFT POSITION BANK 1 SENSOR B-CORRELATION oraz P000A-INTAKE CAMSHAFT POSITION A,BANK1-SLOW RESPONSE)
Do tej pory co zrobiłem:
-nowy rozrząd(błąd był już przed wymianą rozrządu)
-świeży olej w silniku
-wymieniony czujnik położenia wałka
-wymienione oba zawory zmiennych faz rozrządu
Co do objawów jeśli chodzi o auto to wygląda to następująco:
-co któreś tam odpalenie słychać 2 sekundowy zgrzyt
-co jakiś czas na biegu jałowym chodzi niestabilnie, jakby miał zaraz zgasnąć(najczęściej gdy zapali się check)
-klekot(rozumiem,że przy odpaleniu może chwile tak chodzić zanim olej się"rozejdzie") ale nie po kilku, kilkunastu minutach
-gdy silnik nie jest rozgrzany (do około 75 stopni) jest super śmiga jak zły, po pełnym rozgrzaniu gdy silnik wchodzi na obroty około 3 tys jedzie jak muł i wydaje z siebie"buczenie" jakby miał ciężko ;D

Powiedźcie mi, czy wymiana Kół zmiennych Faz rozwiąże "mój problem"?Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Jeśli już jest taki post/temat to przepraszam.
To mój pierwszy post Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
muchi13 jest offline   Odpowiedź z Cytatem