Witam ,
Po zakupie auta wymianie wszytskich filtrow rozrzadu itd postanowłem sie przejechac dłuższą trase i sprawdzić w jakiej kondyscji jest DPF . Siknik 2.0 Tdci 163 km. Przebieg 186 tys km.
Zaobserwowałem na FDPF zaraz po wyjedzie wskoczyły poniższe odczyty i uruchomiła się procedura wypalania :
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Przez pare km przy predkosci około 80 km/h wyapał się i zszedł do wartości :
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Po chwili jak temperatura zeszła do normalnego poziomu przeliczył na nowo wypełnienie DPF :
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
ale dosłownie po kilku sekndach wartości podskoczyły i na nowo zaczął wypalanie DPF .
Na trasie 50 km wypalał się 5 krotnie .
Wracając do domu stwierdziłem że pojadę przez autostrade , odcinek 30 km wypalał cały czas schodząc do poziomu :
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Temp spadała na kilka sekund po SOOT wskawiał po nad 30% i znowu temp do góry i SOOT poniżej 30% .
Wypalanie zakończył dopiero jak zjechałem z autosrady po czym po ponownym przeliczeniu znowu wypalanie .
OD czego zacząć ?
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Pozdrawiam