aktywna żaluzja chłodnicy
Forumowicze, możecie mi powiedzieć, czy coś nie tak z moją żaluzją, ponieważ obserwuje, że przy wyłączonym silniku jest ona nie do końca zamknięta, widzę pręciki chłodnicy, a z tego co wiem po rozgrzaniu auta powinna być na maxa otwarta, aby się silnik chłodził. Jak przyjadę z trasy i obserwuje jej reakcję to zamyka się na chwilę, później otwiera i znowu domyka ale nie do końca i tak cały czas pracuje. W okresie mrozów włączał mi się wentylator na maksymalne obroty i zapalała się kontrolka ładowania, po wyłączeniu auta i ponownym uruchomieniu znikały te objawy. Obserwuje również wskaźnik temperatury, że dobija do 90 stopni utrzymuje się kilka minut i spada i tak przez cały czas, czy wina może być w termostacie, został on już zmieniony po zakupie auto, ponieważ wydawało mi się, że auto się słabo nagrzewa.
|