View Single Post
Stary 03-04-2023, 15:37   #1
j4qbek
ford::amateur
 
Imię: Kuba
Zarejestrowany: 03-08-2022
Skąd: Otwock
Model: S-MAX
Silnik: 2.5T 220KM
Rocznik: 2006
Postów: 2
Domyślnie Niska kompresja na piątym cylindrze 2.5T

Witam,
problem objawił się tak. Przyjechałem do pracy, zgasiłem auto. Po pracy po odpaleniu silnik dziwnie chodził. Nierówno, mocno wyczuwalne drgania. Nasilało się wraz z rozgrzaniem silnika, brak mocy, smród z rury wydechowej.
Dojechałem do domu, zapalił się check engine. Podpiąłem OBD , błąd P0300 Cylinder 5 Misfire.

Oddałem do mechanika, pomiar kompresji po 10 bar, na piątym cylindrze 6 bar.
Stwierdził remont silnika około 5000 zł.

Planuję oddać gdzieś indziej aby potwierdzić sytuację / usłyszeć inne opinie.

Co mogło się stać? Uprzejmie proszę o pomoc - z góry dziękuję.

2006 r. SMAX 2.5T ST
j4qbek jest offline   Odpowiedź z Cytatem