View Single Post
Stary 22-04-2023, 12:03   #25
NawrucHardkora@1
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 30-01-2023
Model: FocusMK3
Silnik: 1.0 ecoboost
Rocznik: 2012
Postów: 35
Domyślnie Odp: 1.0 ecoboost szarpanie

Panowie problem dalej nie rozwiązany. Założyłem nowy zawór sterowania podciśnieniem N75 i żadnej zmiany. Teraz czuć nagły chwilowy wzrost mocy przy 2.5k rpm i od razu spadek mocy i szarpanie .Zakupiłem wakuometr, przeciągnąłem wężyk do kabiny żeby sprawdzać parametry podczas jazdy i tak, wakuometr wpięty w pompę wakum podczas przyśpieszania nawet podczas szarpnięć daje cały czas 26 inHg więc pompę wykluczam. Wakuometr wpięty w przewód między gruszką turbiny a zaworem N75 gaz opór podciśnienie rośnie do 21inHg obroty przekraczają 2,5k czuć że turbina mocniej dmucha następuje szarpnięcie spadek mocy i nagły spadek podciśnienia do 16 inHg potem do 13 inHg i już cały czas szarpie a powyżej 3.5k rpm szarpanie jest mało wyczuwalne podciśnienie już łagodnie spada do 9inHg i ogólnie powyżej tych 3.5 k rpm ma mało mocy

Ostatnio edytowane przez NawrucHardkora@1 ; 22-04-2023 o 12:08
NawrucHardkora@1 jest offline   Odpowiedź z Cytatem