View Single Post
Stary 16-06-2023, 15:08   #30
bamik
ford::beginner
 
Imię: Janusz
Zarejestrowany: 15-02-2017
Skąd: Radom
Model: Focus MK4
Silnik: 1.5 tdci
Rocznik: 2020
Postów: 32
Domyślnie Odp: 1.5 EcoBlue - Metaliczny dźwięk na luzie

Wiesz co Sync 3, a Sync 2.5 to jednak przepaść w jakości podzespół pod tym softem, a nawet soft się nieco różni. W poprzednim aucie miałem Sync 3 i był dobry, momentami nawet bardzo dobry, (porównując do innych marek) ale Sync 2.5 to porażka. Co do reszty "to tylko diesel" - no nie zgodzę się, mam znajomych z samochodami różnych marek, roczników i przebiegów znacznie wyższych od mojego i nie mają takich przebojów. Nie mam problemu z tym, że Ford wypuścił samochód z wadami wieku dziecięcego, ale niech do jasnej ciasnej przyzna się do tych wad i je naprawia poprzez wymianę na nowe przeprojektowane podzespoły. Takie podejście jak demonstruje mi obecnie ASO to jest próba sił i na tej pozycji jako jednostka jestem skazany na porażkę - co powoduje we mnie nie tylko niechęć do mojego samochodu, ale całej marki. Do tej pory posiadałem 3 szt. wersji mk3 z tym samym dieselem i nigdy nic się nie działo, też nie miały jeszcze AdBlue jak mój obecny mk4, robiłem nimi duże przebiegi i nic, a ten od ostatnich 7 miesięcy to może miesiąc mu nic nie dolegało. Przestrzegam tylko tym postem potencjalnych "napalonych" na wyglądąd i wyposażenie mk4, że nie warto, zostańcie przy swoich mk3, mk2 bo inaczej to będzie Wasz ostatni Ford.

P.S. po tym poście odezwały się do mnie 2 osoby z takimi samymi objawami sprzęgła jak w moim i po wymianie problem zniknął, jedna z tych osób powiedziała, że po 2k km jakby dźwięk wraca więc to może sugerować tylko tyle, wadliwą skrzynię lub jej połączenie z osprzętem sprzęgła. ASO to wie i nie będzie robić akcji naprawczej czy też wymian po zgłoszeniu bo musieliby od razu całą skrzynie wymienić, a to robi potężne koszty, więc moja teoria o sile korporacji niestety jest i będzie w mocy.
bamik jest offline   Odpowiedź z Cytatem