View Single Post
Stary 05-09-2023, 21:10   #3
tedi_k
FCP member
 
Avatar tedi_k
 
Imię: Tadeusz
Zarejestrowany: 04-11-2011
Skąd: Katowice
Model: Mitsubishi Outlander PHEV, C-max Energi (USA) PHEV
Silnik: 2.4 PB, 2.0 PB wolnossące cykl Atkinsona - hybryda plug-in
Rocznik: 2019, 2016
Postów: 17,683
Domyślnie Odp: Ładowanie plug-inga przez przejściówkę 8 KW

Cytat:
Napisał wasniows Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
...
Czy można z taką mocą ładować moje auto ?
Fusion PHEV (podobnie jak C-max Energi USA) może być ładowany maksymalnym prądem 16A. Z 1 fazy (bo gniazdo Type 1 jest 1-fazowe), 16A przy 230V to mniej więcej 3,6kW. To jest MAKSYMALNA moc ładowania tych aut.
Tak więc cały "zamiar użycia stacji ładującej" jest bez sensu, bo owo "darmowe ładowanie" zwracało by koszt kabla Type2 na Type1 chyba z rok...

Pojemność baterii w Fusion PHEV wynosi niecałe 7kWh, więc trzeba by ok. 100 "darmowych ładowań od pustego do pełnego" by zwrócić koszt kabla kosztującego ok. niecałe 700 zł...
https://allegro.pl/oferta/kabel-do-l...2m-13323901763
__________________
------------------------------------------------------------------------------------------------
Nadal tu jestem - choć jeżdżę Mitsubishi Outlander PHEV 4x4 2019 224KM
tedi_k jest offline   Odpowiedź z Cytatem