Odp: 2.0 Ecoboost błąd P132B tryb awaryjny
W moim przypadku było tak, że wymieniłem na oryginał w ASO.
Po blisko dwóch latach od wymiany pojawił się błąd (niestety nie pamiętam jaki) który ASO zidentyfikowało jako pochodzący z turbiny.
Po cyrkach typu, czy mam na pewno wymieniany olej o czasie, czy olej z allegro to oryginalny olej Ford (inny ich nie interesował!) udowadnianiu terminów, faktur, paragonów, przebiegów, Cepików itp. itd. łaskawie zaakceptowali reklamację.
Podczas wymiany nie omieszkali wspomnieć, ze kilka rurek i wężyków należny wymienić. Więc u mnie reklamacja zakończyła się kosztem, o ile pamiętam ok tysiąca zł, oraz "obowiązkowymi" przeglądami w ASO aby w razie kolejnej reklamacji nie mieć problemów.
Od tej reklamacyjnej wymiany minęło 3-4 lata i nie mam problemów.
Więc, bazując na swoich doświadczeniach powiem tak, jeżeli nie masz oferty poza ASO tańszej o np. 1-2 tysiące zł to rób w ASO + przeglądy okresowe przez 2 lata po wymianie też w ASO.
Odradzam wersje typu "wymienimy Pan turbinę którą kupimy w ASO i gwarantujemy poprawny montaż a gwarancja na turbinę to w ASO"... tak działają niektóre serwisy specjalizujące się w turbinach jeżeli nie mogą zregenerować. W praktyce, moim zdaniem, oznacza to kompletny brak gwarancji.
|