Cytat:
Wg mnie cały układ zasilania od zbiornika do pompy pracuje na podciśnieniu, więc musi być szczelny, aby nie zasysał powietrza. A jeżeli jest szczelny, to na postoju paliwo nie powinno się cofać do zbiornika.
Niezależnie od tego - skoro tak często zdejmujesz filtr sprawdzając czy jest w nim paliwo, to czy jego uszczelka to wytrzymuje? Spróbuj może oczyścić powierzchnię uchwytu filtra w miejscu przylegania uszczelki (rozpuszczalnikiem nitro).
|
Nie odkręcam filtra, tylko ten kapsel na górze. Co nie zmienia faktu, że już odkręcałem kilka razy. Po zalaniu dokręcam go dość mocno. Ale już np. rano ledwo mogę go odkręcić, tak go zasysa, ale paliwa po odkręceniu nie ma. Tylko gdyby pojawiło się powietrze to również błąd związany z za niskim/wysokim ciśnieniem. Wczoraj przejechałem 30km autostradą w okolicy 2500obr. niestety nic to nie zmieniło. Zastanawia mnie, że to stukanie po odpaleniu jest bardzo intensywne, tak jakby właśnie wtryskom brakowało paliwa, tylko nawet jak zaleję filtr jest to samo.