Post podsumowujący dla silnika 2.5T benzyna (może w innych silnikach tez to jest ale nr czujnika podejrzewam, że bedzie inny):
Tak wymiana MAP'a pomaga.
MAP jest przy intercoolerze z lewej strony, widac go z gory - dostep w miare OK po wyjeciu lewej lampy.
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Błędy to: P0072:84-2E i U0401:68-2B, podgląd czujnika AAT pokazuj ciągle -40 stopni C
Błędy po wykasowaniu powracają.
Wymieniłem czujnik MAP: BOSCH 0 261 230 295.
Po wymianie czujnika też błędy powracały i też pokazuje -40 stopni ale do uruchomienia silnika - po uruchomieniu silnika pokazuje spodziewana temperaturę i błędy nie powracają.
Zrobiłem kilka KM 'w koło komina' i brak błędow.
EDIT: Po trasie 2x ok 100km; start rano, powrot po południu wszytko wydaje się być OK.
Zauważalnie lepsza dynamika silnika i śr. spalanie wg kompa trochę mniejsze (ale to z powodu wymiany czujnika).