View Single Post
Stary 21-01-2024, 09:54   #7
tolo12345
ford::amateur
 
Imię: Antoni
Zarejestrowany: 27-06-2017
Skąd: Redditch
Model: S-Max Titanium X
Silnik: 2.0 EcoBoost z Powershift
Rocznik: 2013
Postów: 9
Domyślnie Odp: Powershift - 3 awaria. Co robić? Przekładka na manual

Witam, z uwagi na znane problemy z Powershiftem oddałem auto do mechanika w celu naprawy skrzyni Powershift. Samochód odebrałem wczoraj, niestety, niekiedy - rzadko - występuje szarpnięcie i wyraźny odgłos jakby uderzenia przy ruszaniu do przodu lub do tyłu; jeszcze rzadziej następuje kilkukrotne falowanie obrotów między 700 do 1500, któremu towarzyszą stuki. Co może być przyczyną? czy skrzynia została źle naprawiona?
Naprawa wykonana w UK, waluta funt brytyjski, wartość ogólna 2 402,16 GBP
Przy odbiorze dwukrotnie pytałem, czy wykonano adaptację skrzyni - odpowiedź twierdząca. Gwarancja 1 rok lub 12 tys. mil.
Forscan nadal nie widzi modułu TCM; podłączony do innego S-Max moduł jest wykrywany. Czy w poniedziałek udać się z reklamacją czy jest szansa na unormowanie się pracy skrzyni Powershift?
Będę wdzięczny za sugestie i porady.
Przyjemnej niedzieli
Aktualizacja 23.01.2024:
Skrzynia po remoncie i poprawce gwarancyjnej pracuje OK.

Ostatnio edytowane przez tolo12345 ; 23-01-2024 o 12:59
tolo12345 jest offline   Odpowiedź z Cytatem