Cytat:
zdziwienie na moją prośbę żeby przy odkręcaniu kół popuścili śruby zwykłym kluczem
|
zadałeś mi dodatkową robotę i to fizyczną
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
w mojej kudze wytrzymały 4 przekładki, oczywiście wiadomo że niemiec pan nie będzie się sam babrał załatwił to serwis raczej wiadomo jak, ja kupiłem od pana niemca i też chciałem być panem, pojechałem na serwis oponiarski, chłop zrobił to co miał zadane i niby ok, ale za rok jak ceny skoczyły w górę postanowiłem sam zadbać o kółka i zonk, co druga śruba choćby rozklepana, odkręcenie bez młotka nie mozliwe, dobrze że nie pojechałem po gościu bo myslałem że zajumali mi nakrętki, teraz mam polskie nakrętki i nie narzekam ale odkręcam i zakręcam sam i nie patrze na jakieś urojone naciski kluczem dynamometrycznym tylko jak to dawniej bywało z wyczuciem, kierowcy od po wojnie tak robili i żyli no chyba w budowie koło nic się nie zmieniło? zresztą porządne dynamo też kosztuje, a większośc kupuje pseudo ,,dynama,, po np. 80 zł i ma, a co u duzo szukać w Foce zakładali mi na ,,nowe,, felgi opony i koła ,,,,fachowo,,, dokręcili dynamem a jak pojechałem zmieniać czujniki ciśnienia to facet kręcił głową połowa nakrętek luzna a sam widziałem jak kluczem obracał a ten strzelał na określonej wartości, w sumie to dobrze że na tym świecie nie ma jeszcze musu i nie potrzeba dociągać gumy w majtkach dynamem