View Single Post
Stary 20-06-2024, 13:46   #7
klocolus
ford::professional
 
Avatar klocolus
 
Imię: Karol
Zarejestrowany: 29-08-2013
Skąd: w-wa
Model: mondeo MK4 / MK5
Silnik: 1.6 eb ~210KM / 2.0 tdci 215KM
Rocznik: 2014 / 2017
Postów: 1,883
Domyślnie Odp: 1.6 Ecobost w miarę stygnięcia silnika płynu w zbiorniku ubywała

Cytat:
Napisał Angelo4620 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Nurtuje mnie fakt iż serwis wymienił termostat na niższą temp 86 lub 89 stopni, lecz nie wymieniali czujnika. Jak to się ma w całości, czy nie powinien być też wymieniony na niższą temperaturę lub przeprogramować ECU
Bez znaczenia, ECU dostosuje się do nowej temperatury jeśli tylko czujnik wskazuje prawidłowo. Termostat otwiera się i zamyka mechanicznie przy niższej temperaturze po prostu.

Cytat:
Napisał Angelo4620 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Przycisnąłem do 4500 obr/min i temperatura wskoczyła max do 103 stopni - wentylator miał 2 bieg
Jak na postoju to ok, w czasie jazdy temperatura powinna być dużo niższa, tak dodo 90 stopni, pod 100 lub ponad to tylko podczas toczenia się lub stania w korku.

To w końcu czujnik pokazuje prawidłową temperaturę podczas jazdy? Jakie są temperatury? Jakie odnowiły się błędy po skasowaniu?

Mi na akcji serwisowej przycieli oring na przewodzie chłodniczym i podciekało. Sam wymieniłem juz nie chciało mi się reklamować.

Bump:
Cytat:
Napisał papkin44 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Aczkolwiek trudno uwierzyć, że w ASO nie wiedzieli, jaką pojemność ma układ chłodzenia. Może dolali trochę za dużo.
Przecież nie spuszczasz całego płynu (praktycznie niemożliwe) aby nalać tyle co w książce, oni tylko uzupełniają widoczny ubytek.

Bump:
Cytat:
Napisał edmun Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Niestety u mnie okazało się, że padł czujnik poziomu płynu (ten dodany podczas akcji serwisowej) a nie ten od temp który wchodzi w blok silnika gdyż woda sobie cieknie z listwy podszybia przez dziury na kołki prostu na aku i na czujnik
Mi też padł, musiałem całą tą gruchę wymienić bo miała coś z elektryką, brak komunikacji z ecu.
klocolus jest offline   Odpowiedź z Cytatem