Cytat:
Czy w transitach z 1998 roku było jakieś złącze diagnostyczne?
|
Poczytaj dokładnie wątek o EPIC-u. Tam jest podany link do bardzo dobrej instrukcji serwisowej dla ostatnich wersji EPIC-a, jest w jęz. angilskim, i chociaż dotyczy samochodu LDV, to jest to dokładnie ten sam silnik z Transita wersja 100KM, z takim samym osprzętem. Ta instrukcja podaje po kolei objawy i jak je diagnozować - bardzo dobry materiał. Tam podają, że EPIC-a w tej wersji serwisuje się testerem Laser 2000.
http://www.giordanobenicchi.it/tecni...viceManual.pdf
Jest to problem, bo już chyba nikt nie używa takich testerów, to już wykopalisko jest. Ale podobno fordowskim IDS-em cos tam można odczytać.
Ale u ciebie pali się bezpiecznik od immo, zwykle immo poprzez swoją kontrolkę sygnalizuje stan w jakim się znajduje. Jeżeli w ogóle kontrolka działa, to warto odczytać kod błędu immo, podstawowe błędy masz opisane w wątku o EPIC-u, także jak je odczytać.
Jednak twój problem to prawie na pewno zwarcie na masę w którejś z wiązek elektrycznych, dopóki nie dotrzesz do tego miejsca, problemu nie usuniesz. Tester tu nic nie pomoże...
Cytat:
Za stary samochód, jak sie ruszy kable to się wszystko może posypać, itd itp
|
Nie ma innego wyjścia, trzeba szukać w wiązkach elektrycznych.