View Single Post
Stary 05-09-2024, 14:10   #4
klocolus
ford::professional
 
Avatar klocolus
 
Imię: Karol
Zarejestrowany: 29-08-2013
Skąd: w-wa
Model: mondeo MK4 / MK5
Silnik: 1.6 eb ~210KM / 2.0 tdci 215KM
Rocznik: 2014 / 2017
Postów: 1,883
Domyślnie Odp: Powershift przekładka na manual, Kraków/Katowice.

Cytat:
Napisał patrykwn Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
P0771 [0x0771]
Shift solenoid (SS) E - performance or stuck off
Shift Solenoid E Performance
Status: Potwierdzona
----------------------------
P2849 [0x2849]
Transmission shift fork A - shift fork stuck
Status: Potwierdzona
----------------------------
P284A [0x284A]
Transmission shift fork B - shift fork stuck
Status: Potwierdzona
Wygląda jakby siłowniki niedomagały albo przytkane. Poza tym po długim czasie to trzeba błędy skasować, chwilę pojeździć i wtedy zobaczyć bo w sterowniku mogą być jakieś zawieszone z dawna

Cytat:
Napisał patrykwn Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Tak - po dłuższej jeździe na jednym biegu i zjeździe z autostrady potrafi stracić biegi w ogóle, zero reakcji na jakiś czas, aż ostygnie
To spróbuj dolać litr oleju w ciemno (olej do PS albo DSG) przez otwór od góry skrzyni pod filtrem powietrza i zobacz jak zareaguje, koszt nieduży a może będzie dobrze. Najczęściej przy za niskim poziomie oleju jest tak, jedziesz załóżmy 130, dajesz gaz w opór czy sporo ogólnie tak aby zrobiła redukcje i wtedy głupieje. Ciągnie powietrze bo olej nie zdąży spłynąć i nie ma jak sterować widełkami czy sprzęgłem

Ostatnio edytowane przez klocolus ; 05-09-2024 o 14:16
klocolus jest offline   Odpowiedź z Cytatem