View Single Post
Stary 11-09-2024, 19:51   #5
Piniekf
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 11-09-2024
Skąd: Zielona Góra
Model: .
Silnik: .
Rocznik: .
Postów: 2
Domyślnie Odp: Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium PowerShift - 2018 rok

Cytat:
Napisał Antej Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Wersja Sync3 bez navi, żebyś się nie zdziwił, że miała być i zniknęła.

W tle widać kolejnego Smaxa w kolejce do zdjęć, czyli idą hurtem, to i pewnie opis też mało spersonalizowany.
Nie używam navi samochodowej, zależy mi żeby Android Auto obsługiwało i CarPlay.

Bump:
Cytat:
Napisał menen2 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Silnik DW10F, więc to bardzo dobry silnik. Wytrzymuje znaczne przebiegi. Powershift w tym roku jest skrzynią poprawioną w stosunku do poprzedniej generacji. Wady? Duża podatność na zaniedbania eksploatacyjne czyli brak wymian oleju. Getrag zaleca wymiany chyba co 40.000km. U mnie samochód przejechał ponad 300tys km z tym zestawem i nie ma żadnych problemów. Z wad silnika: cieknie z pompy paliwa, vacuum, chłodnice potrafią się rozszczelnić. Przy nieumiejętnej wymianie/uszczelnieniu pompy CR może strzelić rozrząd. Przy wymianie rozrządu lepiej wymieniać pompę wody na taką z metalowym wirnikiem, nie plastikowym. To chyba tyle.
Czyli warto dopytać czy olej w skrzyni był kiedykolwiek wymieniany?
Piniekf jest offline   Odpowiedź z Cytatem