View Single Post
Stary 16-10-2024, 14:47   #23
klocolus
ford::professional
 
Avatar klocolus
 
Imię: Karol
Zarejestrowany: 29-08-2013
Skąd: w-wa
Model: mondeo MK4 / MK5
Silnik: 1.6 eb ~210KM / 2.0 tdci 215KM
Rocznik: 2014 / 2017
Postów: 1,883
Domyślnie Odp: P0301 wykryto wypadanie zaplonów w cylindrze

NIE CYTUJEMY CAŁYCH POSTÓW W ODPOWIEDZI, A ZWŁASZCZA GDY ZNAJDUJĄ SIĘ BEZPOŚREDNIO NAD TWOIM !!!!!

MOŻNA UŻYĆ JESZCZE FUNKCJI "CYT. SELEKTYWNY" (część tekstu zaznaczonego)



Totalna bzdura. Ludzie jeździli i jeszcze jeżdżą takimi starszymi silnikami po 500tkm+ na lpg bez problemów.

Wykończy silnik to zła instalacja albo zła regulacja gazu, ewentualnie usterki niezwiązane z lpg. Oszczędza się na paliwie a nie na instalacji, regulacji i ogólnie serwisie auta. Luzy zaworowe trzeba kontrolować i ewentualnie regulować ale jak mieszanka nie jest zbyt uboga to min. 100tkm do regulacji (niemniej jednak co 20-30tkm kontrola konieczna jak nie m hydrauliki)

Poza tym nawet jeśli poszedł by silnik za zaoszczędzoną kasę na paliwie na takim dystansie można sobie przełożyć 10x taki stary słupek i jeszcze zostanie.

Jedyny minus dobrej instalacji to koło zapasowe w bagażniku albo brak koła. Tylko jak powiedziałem oszczędza się na paliwie a nie na instalacji, regulacji i ogólnie serwisie auta.

Ostatnio edytowane przez Speedo ; 17-10-2024 o 11:26
klocolus jest offline   Odpowiedź z Cytatem