Cytat:
Przy tych silnikach, zwłaszcza gdy jest to auto dwunastoletnie, potrzebny jest naprawdę kumaty mechanik, który zna te silniki. Do potencjalnej wymiany może być sporo rzeczy, które trzeba sprawdzić. Zwłaszcza cały rozrząd (napinacz, ślizgi, łańcuch, nawet ewentualnie koła), także samoregulatory luzu zaworowego . No i parę uszczelek i innych dupereli, które już nie nadają się do powtórnego montażu. Nie zawsze trzeba wszystko wymieniać, ale mogą to być takie rzeczy jak:
- uszczelka kolektora wydech./głowica (czyli pod turbinę)
- uszczelka metalowa kolektora wydech./rura wydechowa
- uszczelki kolektora ssącego
- śruby kolektora wydech. dwustronne
- uszczelka przewodu olejowego turbiny
- nakrętki szpilek wydechu
no i inne rzeczy mogą wyjść, zwłaszcza w układzie paliwowym wysokiego ciśnienia...
Mechanik który zna te silniki i trochę ich zrobił, będzie wiedział. To jest bardzo trudny w montażu silnik...
|
Kto powiedział że te silniki są bardzo trudne w montażu? Silnik standardowy taki sam jak w focusach mondeo i transitach oczywiście
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. nie ma żadnego problemu w rozebraniu i złożeniu tego silnika. Kolega wymieniając co można wymienić chyba wymieniał tak jak mu do głowy przyszło
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Wszystko to może być do wymiany ale nie musi. Ocenić trzeba jak się rozbierze. Silnik do zrobienia w dwa dni
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
A co mogło się stać koledze na Autostradzie to nie wiem ale obstawiałbym wtryski pytanie tylko czy sprężynka wyskoczyła i czy ktoś podpinał pod kompa jak tak co pokazał.