View Single Post
Stary 19-12-2024, 20:35   #5
SRS
Moderator
 
Avatar SRS
 
Imię: Robert
Zarejestrowany: 17-02-2004
Skąd: Lubelskie
Model: Fiesta
Silnik: 1.4L Duratec 16V PFI
Rocznik: 3/2012 / 4/2011
Postów: 3,886
Domyślnie Odp: Identyfikacja korektora siły hamowania przy pompie hamulcowej

Cytat:
Napisał kmikos168 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Niestety nie mogę odczytać w pełni numerów seryjnych - zbyt mało miejsca, żeby zrobić zdjęcie.
2S61-2L410-AB - 11/2001 do 12/2007 lub 2S61-2L410-CA - 12/2007 do 6/2012

Cytat:
Napisał pankrakus Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Korektor występował przy hamulcach tylnej osi, a nie przy pompie i był mechanicznie połączony z tylną osią
nie te lata nie ten model a ty chyba zatrzymałeś się na 125P Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. (sory za dygresję ) tego typu zawory były już stosowane w Escortach od 1990
__________________
IDS |Forscan| UCDS - Doposażanie | Programownie sterowników | IMMO // WSZYSTKIE MODELE EUROPA-USA
ZMIANA MOCY - MONTAŻ TEMPOMATU - SPOLSZCZENIA - NAWIGACJE - PRZERÓBKI LAMP

Ostatnio edytowane przez SRS ; 19-12-2024 o 20:38
SRS jest offline   Odpowiedź z Cytatem