Re: Kontrolka żółty kluczyk - brak mocy
Szanowni, Smax 2018r 2.0tdci 150km
wczoraj u mnie :
Kod: P06DD - Działanie obwodu sterującego ciśnieniem oleju silnikowego lub obwód zablokowany wyłączony
Status:
- Wczesniej zapisany kod DTC - nieobecny w czasie wydania polecenia.
- Kontrolka usterki wyłączona przy tym DTC
- Test nie został ukończony
Moduł: Moduł sterowania pracą silnika (Power Train Chain Control Module).
Zamrożone ramki #1:
-EVENT_TIME: 212453441 s (Thu Dec 19 19:56:13 2024) - Event time
-TOTAL_DISTANCE: 209623 km - Całkowity (przebyty) dystans
-MODULE_VOLTAGE: 13.5 V - Napięcie modułu sterującego
-OUTDOOR_TEMPERATURE: 7 °C - Temperatura
-LOAD: 81.18 % - Wyliczona wartosc obciazenia
-ECT: 103 °C - Czujnik temperatury cieczy chłodzącej
-MAP: 230.0 kPa - Czujnik bezwzględnego ciśnienia w kolektorze (Manifold AbsolutePressure Sensor).
-RPM: 2326 1/min - Obroty silnika na minute
-VSS: 134.0 km/h - Prędkość pojazdu
-IAT: 16 °C - Temperatura powietrza zasysanego (Intake Air Temperature).
-MAF: 87.91 g/s - Przepływomierz masowy powietrza
-BARO: 98.0 kPa - Ciśnienie barometryczne.
-VPWR: 13.44 V - Napięcie modułu sterującego
-AAT: 7 °C - Temperatura powietrza otoczenia
-APP_D: 50.59 % - Położenie pedału przyspiesznika D
-APP_E: 50.59 % - Położenie pedału przyspiesznika E
-FUEL_TIMING: 0.94 ° - Kąt wtrysku głównego względem zewnętrznego punktu zwrotnego
-FUEL_RATE: 0.31 L/h - Zużycie paliwa przez silnik
-EOT: 110 °C - Temperatura oleju silnika
-FLI: 50.20 % - Poziom paliwa
z tym że mam wymieniony ten czujnik na nowy, nowy olej i filtr oleju , WTF ?
|