View Single Post
Stary 08-01-2025, 19:48   #8
tedi_k
FCP member
 
Avatar tedi_k
 
Imię: Tadeusz
Zarejestrowany: 04-11-2011
Skąd: Katowice
Model: Mitsubishi Outlander PHEV, C-max Energi (USA) PHEV
Silnik: 2.4 PB, 2.0 PB wolnossące cykl Atkinsona - hybryda plug-in
Rocznik: 2019, 2016
Postów: 17,681
Domyślnie Odp: Potrzebna centralna konfiguracja BCM (nie as built)

Cytat:
Napisał B3ko Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
...Równie dobrze mogłeś podać link do severa gdzie taki pliki znaleźć. ...
Niestety, oprócz znajomości linku - co łatwo w necie znaleźć jak widać po Kolegi przykładzie zacytowanym... - trzeba jeszcze umieć czytać, co tam jest napisane...

Przykładowa kwestia BCMa "przykładowej Kugi 2017" z OtoMoto na obrazku.
Plik .ab pobrany z owego "podanego linku".

https://allegro.pl/oferta/ford-focus...pf-16803197996

Jak widać - BCM "zupełnie nieklonowany". Przykładowy. Dokładnie jaki potrzebny. "Doprowadzenie go do porządku" (przy pomocy dokładnie tego samego pliku .ab) wraz z "normalnym zaprogramowaniem IMMO" - to już napisałem - pół godziny roboty. Jak się "ma czym i wie jak" - powtórzę...

Dokładnie tą samą metodą dobiera się wszystkie niezbędne moduły pojazdu. RCM nie jest wyjątkiem. Wszystkie dane do poprawnego dobrania softu oraz konfiguracja każdego modułu jest w tym pliku.

BTW - 'centralna konfiguracja pojazdu" to jest CCC a nie jakieś 'cct'...
Załączone Obrazki
Typ Pliku: jpg Kuga.jpg (43.2 KB, 34 wyświetleń)
__________________
------------------------------------------------------------------------------------------------
Nadal tu jestem - choć jeżdżę Mitsubishi Outlander PHEV 4x4 2019 224KM

Ostatnio edytowane przez tedi_k ; 08-01-2025 o 20:00
tedi_k jest online   Odpowiedź z Cytatem