Cytat:
Omijałbym bezpieczniki od modułów bezpieczeństwa typu ABS, poduszki...
|
dokładnie też tak kombinowałem, rejestrator nawet bardzo markowy zawsze może spłatać figla a bajpas może też być felerny, a co do podpinania stałego plusa to już nikt mnie nie przekona że nie uwala akumulatora, bateria poniżej 12,3 - 12,4 po dłuższym czasie sama uszkadza cele, w moim przypadku po kilku miesiącach po dołądowaniu ładowakrą nigdy nie miałem więcej niż 12,5 V a przy sprawnym akumulatorze po naładowani powinno być 13 jak nie więcej, w obu przypadkach aku padło nagle w Kudze miałem Mio 528 a w Focusie 70mai 500S i na pewno nie był to szajs za 50-80 zł zresztą 70mai mam teraz w foce mk4 aku 18 miesięcy i po nocy czy też kilku dniach postoju napięcie 12,5-12,6 V ale stały plus nie jest podłączony