Cytat:
Czyli, że na prawym łuku jest nadsterowny, a na lewym łuku jest OK i do tego na nierównościach jadąc na wprost coś w lewym tyle hałasuje? Dobrze rozumiem?
|
Na prawym łuku tył chce mi wyrzucić w lewo przy prędkości większej niż 100.
Muszę zwolnić nieco by było ok.
Na lewym łuku auto idzie prosto i mogę tan sam łuk (jadąc w przeciwnym kierunku) pokonać choćby prędkością 150.
cały czas piszę o takim łuku drogi:
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Cytat:
ale zastanawiam się jak doszli do tego, że amortyzatory są OK?
|
Tam jest jakaś inna usterka, choć może powiązana, którą zignorowałem. Powiedzieli mi, że lewy tylny amortyzator trze o plastikowe nadkole i farba pokrycia amortyzatora wytarła się do gołego metalu. Nie bardzo wiedziałem co zrobić z taką informacją i co ona oznacza. Może ten dźwięk to właśnie ten zgrzyt, ale dlaczego on powstał? Wcześniej go nie było, a z drugiej strony też nie ma. Samo plastikowe nadkole jest mocno dokręcone do błotnika.