View Single Post
Stary 23-05-2025, 08:18   #1
Maniek2233
ford::beginner
 
Imię: Mariusz
Zarejestrowany: 10-03-2016
Model: Focus C-MAX
Silnik: 1.8 Benzyna + LPG
Rocznik: 2006
Postów: 16
Domyślnie Duratec HE 1.8 + LPG wymiana wtryskiwaczy Pb

Cześć. Potrzebuje opinii ludzi, którzy znają się na tym lepiej ode mnie. Focus c max 2006, silnik jak w temacie. Auto zarejestrowane w Niemczech, na przeglądzie wyszło, że za dużo CO wydala z siebieGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum..
Na tę chwilę ma przejechane ponad 282 000 km. Jakieś 40 000 km (1.5 roku około ) temu regenerowałem głowice + nowy kat + nowe lambdy obie. Skłaniam się ku opcji wymiany wtryskiwaczy, tym bardziej, że na wolnych obrotach lekko poszarpuje na Pb i LPG też. Dodatkowo przy 2500-3000 obr jakby lekko przerywa.
1. Nie chcę za dużo inwestować jako że i wartość auta znikoma i przyszłość niepewna z racji wieku. Znalazłem takie wtryski
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
Myślicie że jest sens zakładać takie? Czy raczej, mimo wszystko, szukać droższej opcji?
2. Co bym nie kupił potrzebowałbym wskazówek jak skutecznie przeprowadzić wymianę (kodowanie, adaptacja itp, forscanem podobno da się ogarnąć a mam pod ręką interfejs.
Warsztat w DE nie wchodzi w grę, gdyż za samo otwarcie bramy zapłacę więcej niż wartość autaGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum..
3. Może jeszcze ktoś ma sugestie, dlaczego ten tlenek węgla występuje w nadmiarze?

Liczę na wasze sugestie i wskazówki. Pozdrawiam.
Maniek2233 jest offline   Odpowiedź z Cytatem