@
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
A co masz lepszego do roboty,na niepotrzebną wymianę wtryskiwaczy PB i czekanie na cud zmarnujesz więcej czasu, zrób to co napisałem: Kup dodatek do paliwa, zatankuj beny , wyłącz LPG i heja zrób z ok. 70-100km . Następnego dnia obserwuj zachowanie silnika, jeśli będzie poprawa to masz rozjechane odaptacje LTFT w ECU i wymiana wtryskiwaczy PB nic nie da. Podwyższone CO w spalinach to: nieprawidłowe ustawienie silnika, zużyty układ zapłonowy, sonda lambda, katalizator czy cieknące wtryskiwacze. Poza tym nic nie piszesz jakiego paliwa dotyczył pomiar oraz na wolnych obrotach czy przy 3000obr/min. Przy takich akcjach robi się zdjęcie z panelu analizatora spalin, telefon ma każdy przy d..pie, i wtedy prosi się o analizę i pomoc bo są jeszcze takie wartości jak HC, CO2 i pomiar Lambda. No i wisienka na torcie, luzy zaworowe.