Weekend mam całkiem wolny, więc zabiorę się "na spokojnie" za przejrzenie węży, kabli i wtyczek. Przy wymianie wtrysków trochę trzeba było je poprzewracać. A już wtyczka od mapsensora BRC kiedyś zabrała mi parę godzin
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. po regeneracji reduktora ciśnienie było jakieś niewiarygodne, a szukałem porad na forach od LPG, a winna byle nistykajaca wtyczka.
Cytat:
A uszczelka przepustnicy cała nie wygnieciona?
|
Uszczelka ok, zresztą też zmieniana była przy remoncie głowicy. W sumie wszystkie możliwe uszczelki były wtedy zmieniane.
A propos korekt BRC. I to są ekstra przydatne porady. Tak zrobię jak mówisz.
A jeszcze co do czujnika obrotów wału korbowego, widziałem porady jak goście mierzą rezystancję miernikiem i/lub sygnały oscyloskopem porównując wartości zimny/ ciepły. Myślisz że może mieć to sens żeby stwierdzić czy czujnik jest dobry?