Idąc za znajomym, który to zainstalował sobie wtrysk Lpg udałem się do gazownika celem przeróbki mojego autka na zapalniczkę
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Doświadczenie o tyle nowe, że w poprzednim autku siedział sobie wolnossący diesel, stąd o gazie wiedziałem tyle że jest.
Ze względów czysto finansowych zainstalowałem polską instalację z firmy D.T.gas system
Wszystko wyniosło 3000zł.(zbiornik w kole 41,5 ltr.)Montaż w 10 godzin, regulacja w 30 min,
szybkie szkolenie przez gazownika co, gdzie, kiedy, jak i w trasę....
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Przełącznik lpg zainstalowano pomiędzy przyciskami do grzania foteli, tam w pustym module przełącznik+wskaźnik ilości lpg wygląda jak instalowany fabrycznie.Całkiem to ładnie wyszło(fotka w toku)
Po pierwszych jazdach jedyną różnicą jest ciut głośniejsza praca silnika na gazie, może nawet to nie silnik a hałasuje powietrze w tej czarnej puszcze na kolektorze ssącym.(tak mi się wydaje)
Ubytek mocy zerowy, ba autko nawet lepiej jeżdzi na gazie niż na PB, spokojniej zchodzi z obrotów jest elastyczniejsze w dolnym zakresie obrotów.
Na PB potrafiło czasami szarpnąć.
Po tankowaniu do pełna (tj ok 34 ltr.)przejechałm 250km(100km trasa 150kmmiasto) i jeszcze niema rezerwy to chyba dobry wynik, no ale to jest 2 dni po montażu zobaczymy co będzie jak się wszystko ułoży.
Będę informował szanownych forumowiczów o działaniu tego ustrojstwa.
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
p.s.
Może ktoś użytkuje taką instalację -chętnie poczytam-
Pozdrawiam