View Single Post
Stary 23-08-2005, 21:27   #23
wku
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 12-10-2004
Postów: 8
Domyślnie Re: LPG MKIII

Cytat:
Napisał zett75
Ja moge sie duzo chyba wypowiedziec na temat gazu w MKIII,
Silnik 1,8 instalacja z dodatkowym smarowaniem. Niby wszystko ok, ale od jakiegos czasu za uruchomieniu jeszcze na benzynie silnik strzela i nie chce wchodzic na obroty, musze chwile odczekac (2-3)_ minuty za troche sie zagrzeje, w serwisie debile oczywiscie nic oprocz podlaczenia do kom nie potrzafia, przeczytaja kody i ich oznaczernia i tyle.
Mieszkana ubaoga labo zakłocenia przepływu w układzie ERG, oczywiscie najchetniej wszystko by wymieniali na nowe za sowiata opłata.
Ostatnio zaczyna go być "czuc" gdy z rana jade do pracy i pierwszy raz przelaczy sie na gaz, poetm w ciagu dnia (duzo jezdze po miescie) juz nic nie czuc.
Silnik falyuje na wolnych obrotach.
Mam zrobi0one 41 tys na gazie i powiem jedno GAZ JEST DOBRY DO ZAPALNICZEK !!!!
Oczywiscie bede wdzieczny gdy ktosmi podpowie co sie za cholera dzieje z moim samochodem.
Jeszcze jedno ... dlalego te sdamochody rdzweiwje po 4 latach ???
Witam

Nie chce być złym prorokiem ale opisane objawy można przypisać do spadku kompresji
silnika na skutek wypalenia się gniazd zaworowych lub nadpalenia zaworów. Jedyną metodą aby to potwierdzić lub wykluczyć jest sprawdzenie ciśnienia sprężania.
Niestety przypadki takie się zdarzają w samochodach ze źle ustawioną mapą wtrysków gazowych, mówiąc krótko silnik otrzymał za mało paliwa gazowego, było za ubogo i z tego powodu strasznie gorąco.
Jedną z przyczyn korozji w nowych Fordach Mondeo jest brak zabezpieczenie tzw.profili zamkniętych. Z chwilą, kiedy zjawisko to zostało dostrzeżone przez Forda (duża ilość reklamacji), zaczęto stosować to zabezpieczenie. No cóż nie tylko Ford poszukuje szeroko idących oszczędności w nowych modelach.

Pozdrawiam
wku jest offline   Odpowiedź z Cytatem