View Single Post
Stary 08-01-2006, 11:52   #9
KGB
ford::specialist
 
Avatar KGB
 
Zarejestrowany: 08-01-2006
Skąd: Ełk ; Warszawa
Model: Plus srebrne Caro
Silnik: 1598ccm GLI+voila+
Rocznik: 98'
Postów: 684
Domyślnie

Cytat:
Napisał maup
teraz ci za wczesnie odbija zawor
poza tym sprawdzanie spalania metoda tankowania do pelna to z reguly porazka
chcesz litrazowac?
1. wyjedz LPG do zdechniecia silnika (calkiem - nie zeby sie dopiero zaczynal dlawic tylko na zero)
2. zatankuj 20l, zapisz przebieg

3. powtorz 1.
4. powtorz 2 (najlepiej na tej samej stacji, bo gaz gazowi nie rowny)

5. powtorz 3 i 4.

Wylitrazujesz z dosc duza dokladnoscia. Zamiast 20l moze byc np. 15 lub 10 - byle miec wiarygodny pomiar.

Gorzej na trasie ale musialbys zatankowac na jednej stacji na full, objechac trase (dotankowywanie nieistotne czy do pelnego czy nie byle wiedziec ile) i na tej samej stacji znowu na full (najlepiej przy tej samej temperaturze). Wtedy masz w miare przyblizony wynik zakladajac poprawke na oszukancze praktyki stacji tankowania LPG
chyba sobie zartujesz
tankowanie do pelna to najlepsza metoda pomiaru zuzycia paliwa - w przypadku gazu trzeba poprostu tankowac na jednej stacji

to co ty podajesz to wlasnie niedoklada metoda pi*drzwi i nadaje sie do oszacowania po 10 tankowaniach lub wiecej ,bo rozrzut bedzie duzy
__________________
FSO Plus srebrne Caro 1.6 GLI Bosch+Voila+
Daihatsu Charade 1.0 Turbo - zagazowane Igen Lovato ,bezcenne przeżycie
KGB jest offline   Odpowiedź z Cytatem