View Single Post
Stary 12-05-2006, 17:01   #12
karex
ford::expert
 
Avatar karex
 
Zarejestrowany: 15-01-2005
Skąd: łódzkie
Model: Mondeo Mk4 i Mk5 oczywiście kombi
Silnik: DW10C 140KM i EcoBlue 190KM
Rocznik: 2012.05 i 2021.07
Postów: 2,812
Domyślnie

Eeech mariusz774, co do termostatu to wystarczylo użyć opcji: szukaj
Po prostu po odpaleniu, czekasz krótką chwilkę, jak silnik zalapie jakąś tam temperaturę (ale nie za wysoką) i dotykasz chlodnicy powinna być ciągle zimna. Dopiero jak silnik się zagrzeje to chlodnica powinna dosyć szybko dostać wysoką temperaturę (nie ma prawa dochodzić powoli). Jeżeli temp wzrasta powoli to termostst jest zawsze otwarty, czyli uszkodzony.

A co do czujnika to nie musi on być wkręcony caly. U mnie chyba tez wystaje gwint. Po prostu wkręca się go "na czucie".
Który czujnik jest od czego to masz w tym temacie: http://forum.fordclubpolska.org/viewtopic.php?t=16196
__________________
Pozdrawiam
Było
Mondeo Mk2 1996 1,8 TD; Mk2 1997 1,8+BLOS; Mk3 2005 2,0 TDCi
karex jest offline   Odpowiedź z Cytatem