View Single Post
Stary 10-07-2006, 11:39   #5
llechu
ford::expert
 
Avatar llechu
 
Zarejestrowany: 08-10-2004
Skąd: Wawa i okolice
Model: Mondeo MKIII i Focus MK I
Silnik: TDCI 2.0 115KM i 1.6 16V
Rocznik: 2003 i 2004
Postów: 4,590
Domyślnie

Wszystko to chyba nie bo jak z KGB zmienialismy parownik to po tej operacji musiałem z 10s trzymać silnik na wysokich obrotach przy przełączaniu na LPG, żeby nie zgasł. Za pierwszym razem i tak zgasł. Potem już normalnie - odpał na Pb, wciśnięcie na moment gazu, żeby obroty przekroczyły 2000 i chodzi. I tak codziennie rano. Więc wnioskuję, że ten gaz gdzieś tam sobie cały czas jest, a zatem blos go przynajmniej z tej rurki doprowadzającej od reduktora nie wypuszcza. Ale chciałem się upewnić.
llechu jest offline   Odpowiedź z Cytatem