Cytat:
Napisał ewryś
Jak wcześnij już pisałem są dwa typy rozruszników. Do diesla potrzebujemy kopa - wielkiego prądu rozruchu. Slyszalem od pewnego mechanika ze przy 1,8 dobrze jest zwiekszyc przekroj przewodu masowego to jest jedyna rada na nasz wolniejszy rozrusznik i bardza bardzo wazna rzecz - oczyscic wszystkie połączenia elektryczne szczególnie masę, która jest narażona na wpływ wody (śniedzenie rdzewienie itd). Zwiekszając przekrój mam na myśli wymianę przewodu masowego na gróbszy
|
Witam odkopałem stary temat myśle, że wielu forumowiczom pomoże w odpalaniu dieselków.
Dokładnie interesuje mnie czy ktoś wymieniał rozrusznik na "szybszy" tzn. mam sprawny akumulator i czy był nowy czy stary rozrusznik kręci w temperaturach minusowych tak samo wolno. Ja mam rozrusznik [b]bosch[b\] a były też [b]motorcraft[b\] może to one są szybsze. Takie same silniki ma mondeo a może focus też ma w silniku tddi pasujący rozrusznik do naszych escortów, który jest o wiele szybszy na starcie? Ciekawi mnie też czy ktoś z Was wymieniał przewód masowy na gróbszy i czy to pomogło? Dodam, że nie mam jakiegos problemu z rozruchem tylko jeżeli ktoś ma rzeczywiście mniejszą kompresję to przez ten rozrusznik nie ma szns na odpalenie w mroźne dni.
Wykałatane diesle innych marek zapalaja na mrozie ale tam to rozruszniki kręcą jak "wiertarka" więc stąd moje odnowienie tematu.
Pozdrawiam.