View Single Post
Stary 30-01-2007, 10:50   #6
Wojtekk
ford::specialist
 
Zarejestrowany: 14-01-2005
Skąd: Opolskie, Nysa
Model: passat b5
Silnik: 1,9
Rocznik: 1999
Postów: 631
Domyślnie

Cytat:
Napisał ewryś
Jak wcześnij już pisałem są dwa typy rozruszników. Do diesla potrzebujemy kopa - wielkiego prądu rozruchu. Slyszalem od pewnego mechanika ze przy 1,8 dobrze jest zwiekszyc przekroj przewodu masowego to jest jedyna rada na nasz wolniejszy rozrusznik i bardza bardzo wazna rzecz - oczyscic wszystkie połączenia elektryczne szczególnie masę, która jest narażona na wpływ wody (śniedzenie rdzewienie itd). Zwiekszając przekrój mam na myśli wymianę przewodu masowego na gróbszy
Witam odkopałem stary temat myśle, że wielu forumowiczom pomoże w odpalaniu dieselków.
Dokładnie interesuje mnie czy ktoś wymieniał rozrusznik na "szybszy" tzn. mam sprawny akumulator i czy był nowy czy stary rozrusznik kręci w temperaturach minusowych tak samo wolno. Ja mam rozrusznik [b]bosch[b\] a były też [b]motorcraft[b\] może to one są szybsze. Takie same silniki ma mondeo a może focus też ma w silniku tddi pasujący rozrusznik do naszych escortów, który jest o wiele szybszy na starcie? Ciekawi mnie też czy ktoś z Was wymieniał przewód masowy na gróbszy i czy to pomogło? Dodam, że nie mam jakiegos problemu z rozruchem tylko jeżeli ktoś ma rzeczywiście mniejszą kompresję to przez ten rozrusznik nie ma szns na odpalenie w mroźne dni.
Wykałatane diesle innych marek zapalaja na mrozie ale tam to rozruszniki kręcą jak "wiertarka" więc stąd moje odnowienie tematu.
Pozdrawiam.
Wojtekk jest offline   Odpowiedź z Cytatem