Temat: parownik
View Single Post
Stary 17-04-2007, 00:09   #3
karex
ford::expert
 
Avatar karex
 
Zarejestrowany: 15-01-2005
Skąd: łódzkie
Model: Mondeo Mk4 i Mk5 oczywiście kombi
Silnik: DW10C 140KM i EcoBlue 190KM
Rocznik: 2012.05 i 2021.07
Postów: 2,812
Domyślnie

Oj, właśnie, że ma :] . Otóż membrany mają też swoją masę (ciecz przy jednej z nich tym bardziej) i przyspieszanie/hamowanie powodowałoby zmiany ciśnienia gazu w efekcie wariacje na gazie. Dlatego parownik powinien być zamontowany w osi pojazdu.
Przykład praktyczny miałem po jednym znajomym, chciał poprawić gazowników - poustawiał sobie rurki i wszystko co się dało po swojemu i odpalał co skrzyżowanie Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. , aż pojechał do gazowca, że coś nie tak. Został zbluzgany, że ma więcej nic nie dotykać, ustawił parownik wzdłużnie i koniec problemów Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. .
Ale są nie rzadkie przypadki, że to nie ma wpływu.
__________________
Pozdrawiam
Było
Mondeo Mk2 1996 1,8 TD; Mk2 1997 1,8+BLOS; Mk3 2005 2,0 TDCi
karex jest offline   Odpowiedź z Cytatem