Oj, właśnie, że ma :] . Otóż membrany mają też swoją masę (ciecz przy jednej z nich tym bardziej) i przyspieszanie/hamowanie powodowałoby zmiany ciśnienia gazu w efekcie wariacje na gazie. Dlatego parownik powinien być zamontowany w osi pojazdu.
Przykład praktyczny miałem po jednym znajomym, chciał poprawić gazowników - poustawiał sobie rurki i wszystko co się dało po swojemu i odpalał co skrzyżowanie
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. , aż pojechał do gazowca, że coś nie tak. Został zbluzgany, że ma więcej nic nie dotykać, ustawił parownik wzdłużnie i koniec problemów
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. .
Ale są nie rzadkie przypadki, że to nie ma wpływu.