Odnośnie ciśnienia doładowania będzie je kontrolował komputer pokładowy na wyświetlaczu LCD i mikrokontrolerze Atmega8. Oczywiście dopiero jest w fazie produkcji i będzie to jedna z jego licznych funkcji. Pomiar cisnienia i tak musi być wykonywany do szeregu innych obliczeń (pomiaru spalania chociażby). Na LCD będzie bargraf pokazujący aktualne ciśnienie, a obok wartość liczbowa w Bar'ach. Przy długotrwałym przekraczaniu ciśnienia 0,9 bara będzie pojawiał się ostrzegający sygnał dźwiękowy...
Teraz czeka mnie najtrudniejszy etap modernizacji - podniesienie dawki maksymalnej. Trzeba niestety wyjąć chłodnice i dostać się do pompy wtryskowej (obędzie się bez jej wyjmowania). Dopiero wtedy uzyskam prawdziwy przypływ mocy.
Porobię fotki... i możecie mnie odwiedzać. Jazda próbna za friko
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Póki co walczę z pracą dyplomową (kończę studia) i brak czasu na TDtuning.
__________________
www.mdcs.elektroda.net - CAR-audio, elektroakustyka, wzmacniacze, kino domowe
SEAT Cordoba FL Signo 1.9TDI (ASV 140PS/320Nm), 0-100@7,7s