View Single Post
Stary 20-11-2007, 10:45   #2
maciasgawcio
ford::average
 
Zarejestrowany: 12-07-2007
Skąd: Ozorków
Model: Mondeo MKII kombi + Fiesta MKIV
Silnik: 1,8 TD + 1,25 16V
Rocznik: 2000 + 1998
Postów: 107
Domyślnie

1.jesli jest wilgotny na polaczeniu z turbo to wymien oringi na intercoolerze!! mozna dostac nawet w aso i sa tanie!! jesli poprawy nie bedzie to moze sie okazac ze turbawka do regeneracji lub wymiany na nowa!! zalezy od funduszy!! intercooler zalany jest olejem silnikowym ktory smaruje turbinke!! jesli turbawka puszcza olej tzn ze jest do regeneracji!! i zeby byla jasnosc nawet nowe turbo puszcza zawsze troszke oleju ale jest to troszke!! natomiast jesli wszystko masz zalane tak ze nawet obudowa turbo w srodku przez to nie przeswituje to neistety czas sie wziasc z turbine!! ile ma przejechane auto??

2. maja ale nie takie jakich sie naogladales w szybkich i wscieklych!! u nas sa inne rozwiazania techniczne i radzilbym zapomniec i zaworze upustowym typu " szybcy i wsciekli" bo nic nie da!!

3.teleskopik zalezy od rodzaju pompy!! u mnie tez tego nei ma i tak szczerze mowiac nigdy nie zastanawialem sie do czego sluzy!!

pozdrawiam
maciasgawcio jest offline   Odpowiedź z Cytatem