Witam
1.Silniczek sterowany jest przez kompa silnika
2.Komp silnika zbiera info z czujników temp,Klimy i z wielu innych,ale za czujniki trzeba brać Się na końcu.
3.To że silnik zrzuca obroty już po minucie to przy obecnych temp jest norma,czym będzie zimniej tym dłużej będzie trzymał podwyższone obroty
4.Jeśli nie zauważasz podnoszenia obrotów na rozgrzanym silniku przy załaczaniu Klimy to możliwe jest ze obroty biegu jałowego są ustawione wystarczająco wysoko (np. od 900 w górę) ze silnik ma wystarczającą moc na potrzymanie swojej pracy i Klimy.
5.Tak wiec jeśli masz takie obroty na rozgrzanym silniku jak napisałem wyżej to trzeba wyregulować wolne obroty,jest to sprawa prosta,jednak opis zawrty w ksiązce „sam naprawiam samochód”jest nie pełny jeśli chodzi o mondziaki z sterowaniem wolnych obrotów poprzez silniczek.jesli masz tak jak pisałem kliknij do mnie to ci udziele info jak regulować zeby nie rozregulować,ja miałem objawy jeszcze gorsze bo u mnie nie podnosił nawet na zimnym,no ale obroty trzymał cały czas 1050,pozdro
|