View Single Post
Stary 03-01-2008, 19:26   #5
maciej_b
ford::professional
 
Avatar maciej_b
 
Imię: Maciej
Zarejestrowany: 17-02-2007
Model: Focus kombi | Transit DCiV L3H2
Silnik: 1.6 TDCi Econetic 105KM | 2.0 TDCi EcoBlue 130KM
Rocznik: 2013 | 2019
Postów: 1,606
Domyślnie

sebbla, sprawdź turbinę czy nie jest mokra (za bardzo, bo z tym przebiegiem na pewno będzie wilgotna, jak będzie ładna i czysta to na pewno była myta). Następna jest pompa wtryskowa... jak zajedziesz to sprawdź jak zapala czyli wsiadasz jedno grzanie świec (jak zgaśnie kontrolka świec to poczekaj jeszcze chwilkę ok 5 sek) i kręcisz, posłuchaj jak kręci (czy żwawo czy niechętnie) zwróć uwagę ja zapala (czy równo czy na "raty") oczywiście nie może być żadnych wycieków (jeśli by nie chciał zapalić, a sprzedawca mówił że długo stoi i dlatego nie pali to podpompuj paliwko ręczną pompką jeśli długo będzie miękka pompka to może oznaczać że sie zapowietrza układ.
Może to co piszę jest śmieszne ale ja kupiłem rok temu diesla i wiem na co zwracać uwagę... ale wiem też że nie da się w 30 min poznać i wyłapać wszystkich wad...
Pozdrawiam i powodzenia...
__________________
Był Focus MK1 1.8 TDDi 90 KM, przyszedł czas na zmiany i jest Focus MK3 1.6 TDCi 105KM.
maciej_b jest offline   Odpowiedź z Cytatem